27.9.06

Dva sata za dojenje



Nije me bilo prilicno dugo. Postala sam majka pa sam se malo udaljila od postovanja...Opravdan razlog...mada sam mogla i u toku trudnoce da pisem o tome sta mi se desava...ipak sam odustala..bilo je previse stresno...rad u toku dana, obavezna setnja, na pocetku povracanje, kasnije vezbe, razmene informacija, strah i tako dalje...ne bih da nabrajam...uglavnom mogu da zakljucim da sam prilicno razocarana kolicinom informacija koju moze da dobije jedna trudnica a da ne posumnja u tacnost istih...to znaci da jedni pricaju jedno a drugi drugo...navescu jedan jedini primer...u toku psihofizickih vezbi za trudnice desilo se da se promeni nekoliko predavaca...svaki put smo dobijale razlicite informacije o istoj stvari...strasno...

Mnogo vise informacija moze da se nadje na hrvatskim sajtovima a da ne bih davila vise evo jednog linka na kom se moze procitati mnogo korisnih informacija o dojenju i o tome kako hrvatski zakon dozvoljava porodiljama da naprave pauzu u toku posla od dva sata da bi podojile dete

3 comments:

Anonymous said...

A ne mogu da vjerujem.Iskreno ti cestitam.

Djordje iz beca

Anonymous said...

cestitam i ja mama :)
a dosta informacija imas i na rodi http://www.roda.hr/tekstovi.php?TekstID=96 a tu je i lll i strana na srpskom s akorisnim pdf-om http://www.llli.org/Serbia.html kao i unicefov pdf zivotne poruke http://www.un.org.yu/download/09/609-Zivotne%20poruke.pdf

Anonymous said...

Imas puno informacija o dojenju i na nasem sajtu www.bebinsvet.net. Oni imaju rezne tekstove o trudnoci, porodjaju, bebama, ishrani... super su!!