29.9.06

Moja mala kci

Dakle, materinstvo je stvarno predivna stvar...ne bih sada da zvucim kao Lepa Brena i Dragana Mirkovic kad su rodile decu ali bez preterivanja predivno je...Rekla sam, da sam znala da je ovako lepo, rodila bih dete pre, i sve se nesto izvinjavam mojoj Nadji sto smo se ovako kasno upoznale...

Kad malobolje razmislim, ona se rodila onda kada je htela tako da nisam mogla ja tu nista :)...Sada smo vezane neraskidivim vezama i bas mi je drago...gledam kako se menja iz dana u dan...kako joj grimase oblikuju misice lica, kako zeva k'o matora, kaki, piski, kako bi rekla sta je muci a ne zna kako bi, kako se urola uz moje telo jer trazi toplinu, kako zaplace u snu iz cista mira i ponovo nastavi da spava...

Eto, bas mi prija ovo ponovo postovanje...mozda i postane malo redovnije...sve zavisi od vremena koje mi nadja dozvoli...

No comments: