28.8.05

Fudex ili stvarnost u Srbiji

Htela sam da napisem nesto o nasim prevoznicima koji saobracaju na relaciji Beograd Bec . Rec je konkretno o agencii Fudex koju su mi preporucili neki ljudi jer navodno imaju dobre autobuse i visok nivo usluge.
Dakle odlucim se da poklonim poverenje ovoj agenciji i bezbrizno stignem u Bec, glavno odrediste mog petnaestodnedvnog boravka ovog avgusta.

Posle nekoliko sati putovanja pocele su da se desavaju cudne stvari. Pukla je guma!!!!Vozac je pokusao da pronadje rezervnu ali i ona je zaboga bila probusena. Nekako je majstor uspeo da nabavi pumpu i dizalicu(jer ni to nije imao u autobusu) i uz pomoc ostalih muskaraca iz autobusa nekako dopumpa izbusenu gumu. Nekako smo se odvezli do najblize OMV pumpe gde ja sretnem bivseg kolegu i zamolim ga da majstora odveze do vulkanizera ne bi li okrpili tu gumu i nastavili putovanje. Sve se lepo zavrsilo, jer je guma bila sredjena ALI, vec posle nekoliko predjenih metara, vozac nije mogao da razvije vecu brzinu od 50km/h zato sto nije bio izjednacen pritisak u gumama. I tako resi on da se vrati do onog vulkanizera da izjednaci pritisak i okrpi jos jednu gumu koja mu je u medjuvremenu vrisnula!!!

Tako smo mi cekali i cekali, i na granicu stigli sa neuobicajenim zakasnjenjem. Onda se nekome prijelo neko meso pa smo posle dugosatnog cekanja na grani svratili do obliznje krkane da bi se iznureni putnici najeli zeljnih cevapa i pljeski koje im nedostaju u tudjini. Moram da kazem da sam ja bila jedini putnik koji ne zivi u Austriji, tj. bila sam okruzena visegodisnjem gastarbajterima. Da ne pricam o tome da su putnici pred kraj puta presli u prednji deo mini busa i poceli da puse i da se vozac (koji je i sam kalemio cigare tokom puta) UOPSTE NIJE BUNIO!!!!Pa gde to ima osim u nasoj vasljivoj zemlji!!!Ostatak puta je prosao bez vecih trzavica.

Ali sta se dalje dogadja. Ja provedem svojih 15 dana u Becu i odlucim da se vratim malo pre isteka vize da me Madjari ne bi vratili sa granice i da ne bih placala dodatnih 75e za njihovu vizu. Rezervisem kartu za subotu u osam sati uvece, spakujem stvari, tetka donese torbu koja je teza od mene, ja se oprostim i krenemo do Pratera, mesta polaska autobusa. FUDEXOVOG AUTOBUSA NEMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sta se desilo? PAO IM JE SISTEM I ONI NE ZNAJU KO IM JE SVE REZERVISAO KARTE TAKO DA IM JE BILO NAJLAKSE DA NE POSALJU AUTOBUS!!!!!!!!!!!!

Sta covek da kaze na sve ovo? Ja sam bila jedini putnik i zato im se nije isplatilo da salju autobus samo zbog mene. Danas sam ih zvala da rezervisem kartu za veceras. Njihov odgovor je bio da moraju da se konsultuju sa direktorom koji nije dostupan. Dakle doslo mi je da narucim jednu atomsku bombu i da je spustim direktno na Fudex. Ovakvu agenciju treba zatvoriti. Ili TUZITI IDIOTE DA SE NE IGRAJU VISE SA LJUDIMA.

Zato ako planirate putovanje, bilo da je odmor u pitanju ili turisticki odlazak u Bec, NIKAKO SA FUDEXOM.

11 comments:

Anonymous said...

Svojeveremno sam putovao sa Fudex-om, do Pešte i nije bilo nekih problema.

Mala Bo said...

Nekad i sad, velika je razlika. Evo da potkrepim svoj text novim informacijama. Zovem fudex od jutros, i to odavde iz Beca. Ne mogu da mi daju odgovor da li autobus veceras krece iz Beca. Moraju da se konsultuju sa direktorom a on je zaboga nedostupan. Ako me budu vratili sa madjarske granice i ako budem platila madjarsku vizu osvu sugavu agenciju cu tuziti najverovatnije. Izvinajvam se sto sam ogorcena, ali hvala na razumevanju :)
pozdrav

Anonymous said...

Da, imaš veoma veliki razlog za protest, ali pravo na nadoknadu štete.

1998. putovali smo turistički 5 dana u Peštu i bilo je sjajno. Očigleno su se izmenili uslovi i ponuda ove turističke agencije.

Anonymous said...

Putovah takodje Fudeksom nekoliko puta do Budimpeste i nazad. Nijedan problem.

Mala Bo said...

Bas mi je drago zbog lepih iskustava...moja su grozna...evo ostah ja i veceras u Becu...sto znaci da cu tek sutra kuci...a mozda i treba da ostanem ovde...nista mi ne bi falilo!!!

Anonymous said...

Putovala sam sa Fudex-om 10-ak puta u periodu 2000-2003 (NS-Pesta),uglavnom redovnim autobusom.
Samo jednom sam imala neprijatnost sa jednim nervoznim vozacem.
Uglavnom su ok, i spremni da izadju u susret.
Uglavnom nude usluge mini-busa, mada mislim da bi za Bec trebala da postoji redovna linija, koja je uglavnom jeftinija 2-3 puta,cesto imaju redovne polaske (nezavisno od broja putnika).

Mala Bo said...

Lepo je cuti razlicita misljenja. Moje iskustvo je ovakvo kakvo je. Pisem iz Beograda, sto znaci da sam konacno stigla u Srbiju. U Becu je mnogo ljudi koji putuju na ovoj relaciji a koji imaju potpuno ista iskustva kao i ja. Ova destinacija Fudexu ocigledno skripi ili su se oni toliko izbezobrazili da misle da mogu da rade sta hoce. Autobus kojim sam se vracala je bio u stanju raspada, samo informacije radi. Toliko smo se tresli u toku puta da sam mislila da ce mi se polomiti onaj lomljivi paket koji sam prenosila.

Mala Bo said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

E evo konačno sam krenuo sa blogom

Anonymous said...

Ima li neko informacije kako je fudexom ici do Pariza?

Anonymous said...

eee bitno se stvari menjaju! ja FUDEX-om putujem vec 2-3 godine i sve je gore, da ne pominjem da im je karta sa 25 otisla na 40 evra! posto uvek letim iz Budimpeste jer je stostruko jeftinije od JAT-a idem sa njima do aerodroma. Poslednji put u povratku im se pokvario minibus na samom izlasku iz Bud. i onda je vozac sa ostalim putnicima cackao masinu jedno 2h pa smo najzad krenuli brzinom 50km/h i tako jedva dogegali nakon 9h puta do Zemuna gde je minibus najzad riknuo ali stvarno pa je familija dolazila po nas!uvek im je bus drndav i sve su u raspadnutijem stanju! ali idu pravo na aerodrom i jeftiniji su od Gee 20 evra pa sta da se radi mislim da cu se i ovoga puta upustiti u avanturu sa njima:(