16.1.07

Promocija trudnoće

Evo nekoliko stvari zbog kojih mi se smučila moja trudnoća u kojoj sam generalno uživala...
1.Šefica me je maltretirala psihički čim je saznala
2.U troli su mi oslobadjali mesto tek kad mi je bio stomak do zuba
3.Nisam dobila posao na koji sam konkurisala
4. Iako sam radila do polovine devetog meseca, pisala izveštaje i ostajala na poslu do 17h, rečeno mi je da premalo radim
5. Koleginica, idiot, me odrukala kod šefice kad sam otišla u laboratoriju po rezultate
6. Moj posao se završio iako sam po ugovoru mogla da se vratim posle tri meseca
7. Saznanje da država ne stoji iza tebe već ti samo otežava život
8. Saznanje da se u zavisnosti od gradova dobija i različita visina roditeljskog dodatka za prvo dete
9.Prijava i odjava mesta prebivališta koja mora lično da se obavi
10. Iznos roditeljskog dodatka koji je najniži za prvo dete, što je SULUDO

Da se ovakve stvari ne bi dešavale više ili bar u manjoj meri, pridružimo se akciji NVO Bebac.com za promociju trudnoće.

No comments: