5.1.07

Kada staviti dete da sedi

Dakle evo još jedne zanimacije za mame beba od nekoliko meseci. Na poslednjem pregledu kukova, dečiji hirurg je rekao da moju devojčicu mogu već sa šest meseci da stavljam u sedeći položaj a sa sedam u dubak...Medjutim, iako moja beba ima punih šest meseci ja je od nedavno stavljam sedeći položaj...večeras čujem od komšinice da je sa osam meseci stavljala dete da sedi što me je malo začudilo a i zabrinulo...tako nadjem na internetu forum i dokument koji će verujem biti interesantan svim mamama koje ne mogu da se snadju u mnoštvu kontradiktornih informacija o razvoju dece

2 comments:

Anonymous said...

Svako dete treba posmatrati kao individuu, pojedinačan slučaj, kako u pogledu psihičkog tako i fizičkog razvoja. To kada ćeš skupiti hrabrosti da svoje dete ušuškaš u jastuke na podu, fotelji, trosedu i postaviti u sedeći položaj zavisi pre svega od deteta. Mi smo, to jest moja supruga i ja, prvorođenog klinca "zaseli" negde u 7-8 mesecu, dok je devojčica rođena u martu prošle godine u dubku bila već sa 6 1/2 meseci a sa 7 1/2 je već počela da se sama penje pridrđavajući se za nameštaj.

A da, pošto ovaj link gore ne radi preporučujem svima da posete i www.babycenter.com pregršt informacija kao i mogućnost da se registrujete i nedeljno dobijate obaveštenja o predstojećem razvoju vašeg deteta ...

Mala Bo said...

Hvala na korisnom komentaru...generalno me nervira ne postojanje jedinstvenog stava o tome sta treba raditi sa decom...na kraju se sve svede na to da prikupljas informacije i da po osecaju procenis da li ovo ili ono odgovara bas tvom detetu...iako se moja devojcica vec sama dize, nije stabilna dok sedi tako da jos neko vreme necu forsirati sedenje...dubak cu izbeci jer dete ne hoda, umara kicmu a i moze da se slupa samo tako...ovaj link zaista nije dobar i sto je neverovatno ne mogu uopste da nadjem forum na kom sam nasla ovaj text...ali probacu ponovo...ovaj preporuceni sajt je zaista odlican i vec sam se prijavila na newsletter...
Hvala jos jednom na komentaru i veliki pozdrav!!!