2.6.05

Kulturna dešavanja u Amsterdamu

A sada malo o kulturi u Amsterdamu...
Pre dolaska u ovaj grad nainternetu sam pronasla interesantna meta koja bi valjalo posetiti...izgleda da sam na spisku imala previse muzeja a premalo vremena...desilo se da sam cele nedelje kukala kako hocu da obidjem muzeje i uvek bi se desavalo da na poslu ostanemo do 7 pola 8 tako da do petka bukvanlo nisam nista uspela da vidim jer svi muzeji rade do 18h...strasno...
A onda je moja koleginica odlucila da prekine moje muke...resili smo da u petak odemo u muzej VAn Gogha...jupi...stvarno nisam mogla da verujem...i tako sam jednim udarcem ubila tri muve...otisli smo zbog performansa, pre toga smo odgledali izlozbu, a onda smo obisli sve tri galerije sa slikama Van Gogha...
performans je bio izvanredan...i to je da ne poverujes, performans Marine Abramovic koji se tamo vec odrzava nepunih mesec dana svake veceri...
uzivala sam u slikama austrijskog slikara Egona Schile-a...ali poslastica su bile tri galerije pune slika Van Gogha...ma uzivancija...
tako sam se vratila kuci ipak zadovoljna sto sam upila nesto od kulturnih desavanja u ovom kulijanerskom gradu...

No comments: