12.1.05

Zarada na Internetu ili obmane, laži i sekte!!!!!!!!

Pripadam ljudima koji su u narodu poznati kao Neverne Tome...bolesno sam nepoverljiva kada su u pitanju lake i brže zarade preko Interneta...ne verujem dok me neko ne uveri u suprotno...naravno je da mi se desilo nešto zbog čega se ovako ponašam...

Moj prijatelj se pre jedno dve godine dooobro zagrejao za, kako su mu obećali, neverovatnu zaradu preko DHS-a (nije demohrišćanska stranka :))...U pitanju je bila multi-level potrošačka mreža ...poenta je u postizanju što većih povoljnosti pri kupovini...naravo, članovi su imali poseban popust i stimulanse...

Da bi postao član od oca je uzeo 50$, uplatio i postao VIP, tj. vrlo važna osoba...trebalo je da učlani sto više ljudi i da što veći broj preko njegovog linka dođe na stranice gde se naručivala roba...u pitanju su bili neki neverovatni popusti...znači da čovek poželi da bude njihova doživotna mušterija prodajnog sistema u okviru DHS-a:)...čak su Amazon i Disney Store nudili popuste...znači sve je uredjeno da se primiš skroz...

Polovina članarine novih članova išla je DHS-u a polovina njemu...isto je bilo i sa eventualnim kupovinama koje bi se ostvarile preko njega...

Kada se napravi odgovarajuća mreža ljudi, dobijala bi se nagrada...a nagrada je san snova...krstarenje sa ostalim uspešnim clanovima DHS-a i obilazak sedišta u Americi...kao sredstvo za raspirivanje želje i čežnje bile su postavljene i fotografije glavonja iz DHS-a koji imaju fantastične osmehe i jedva čekaju da baš Nas upoznaju!!!!!!

A kako sam ja reagovala? Prvo sam rekla sebi:"dobro ajde...čovek hoće da zaradi i da pokuša da uradi nešto preko Interneta"... najstrašnije je bilo što i mene hteo da uvuče u celu priču pošto poto...a mene kad neko tera na nešto ja se prvo užasno nerviram zbog ubeđivanja a posle odbijam da prihvatim...međutim on je bio vrlo uporan i ja nekako počnem da verujem u celu tu priču...

Bio je u stalnom kontaktu sa mladićem u čijoj je mreži bio...chatovali su preko ICQ, razmenjivali e-mailove, prisustvovao je chat seshnima na paltalk-u, tj. online konferencijama itd...jednom rečju obuzelo ga je ludilo...ja sam bila uvek tu negde i znala sve šta se dešava u DHS komjunitiju...

Počela sam čak i da ubeđujem moje prijatejle da postanu članovi...tako sam htela sebe da nateram na svoj prvi preduzetnički korak u brzom i lakom bogaćenju preko Interneta :) ... neverovatno je to kako u životu uvek naiđeš na neki znak kad je to potrebno...prijatelji kojima sam to pričala su me prvo gledali čudno i s nevericom, a onda sam čula pitanje "jel to ima veze sa VIP i DHS-om" odgovorila sam potvrdno...malo je falilo da se srušim sa stolice kad mi je drugarica rekla da je u pitanju neka sekta...čoveče...smrzla sam se...žasu...

Naravno da sam odmah ispričala sta sam čula...njegova neverica je vrlo brzo prerasla u saznanje da je bio u velikoj zabludi...zaista je bila u pitanju neka sekta...najviše para je zaradio promoter te sekte iz Hrvatske koji je uz newsletter slao i link za sajt sekte...užas...

Malo sam se umorila od prisećanja na ova mučna vremena...no posle neuspeha i razočaranja slede pozitivna i skroz suprotna iskustva...ali o tome u sledećem postu :)

3 comments:

Anonymous said...

i ja sam veliki skeptik kada se spominje bilo koji nacin lake zarade. tako nešto jednostavno ne postoji, ali ljudi opterećeni bedom misle da je to način za izbavljenje iz svih problema...




tamburix
http://www.tamburix.com

Mala Bo said...

interesantno je sto ljudi pod brzom i lakom zaradom podrazumevaju da se novac pojavi a da oni leze...niko ne spominje sumanuto slanje i trazenje mailova , buljenje u racunar i pucanje ociju...

Anonymous said...

Пирамидалне шеме као ова коју си описала (пола теби, пола неком изнад) су незаконите бар у неким државама (чини ми се у САД, вероватно и у Европској Унији), и то није без разлога.

Највећа пирамидална шема код нас је била у режији „газда Језде“, а сви знамо како се то завршило: невероватно велике камате, које је покривао прилив новог новца и нових чланова (а не инвестиције у производњу или сама производња, што све банке иначе раде), а када је то престало, упс!

За рад мора да постоји неки квалитативан резултат, тј. нешто мора да буде произведено или помогнуто у производњи да би постојало покриће за исплаћени новац ;) У модерном друштву је ово често посредно, али нисам приметио да се игде у читавом том ланцу нешто производи, што иде у прилог мом виђењу :)

Додатно, „секта“ је свака верска организација са мањим бројем припадника од „главних“ верских организација. Код нас православна црква све остале хришћанске организације (назарени, ...) назива „сектама“, осим оних које су веће од ње (католичка, протестантска).

— Данило