17.12.04

Zašto je VeratNet najgori provajder?

Imala sam do sada dva negativna iskustva sa ovim provajderom koji sam izabrala jer su mu cene stvarno pristupačnije od ostalih. Ali iza tih niskih cena kriju se mnoge zamke!!! Spora veza, ili bolje reći nikakva, krađa vremena, i totalna neprofesionalnost!!!!!!!!
Trebalo je da uplatim hosting i registrujem domen za Helpov sajt i naravno uplatim kod Verata da uštedim firmi. Ko je to radio zna da treba da prodje najviše nedelju dana da bi se registrovao domen. Veratov stuff je čekao mesec dana jer se zaboga njima ne žuri nigde. A meni su šefovi, i još stranci, bolje da kažem Nemci, iščekivali svakog dana raegistraciju. Kada sam od gospođe koja radi u NICYU na registraciji domena, saznala da ovi još nisu poslali zahtev odlepila sam. Naravno to su moji šefovi saznali i zahtevali da se uplati hosting kod nekog drugog provajdera. VeratNet nam nije vratio pare ...Zato su meni skinuli od plate!!!!!
Drugi slučaj je skorijieg datuma...desio se prošle nedelje...Uplatimo 20 sati na account gorgy...dasa operater uplati 20 sati na account gorky...kad smo intervenisali rekao nam je da moramo da sačekamo do ponedeljka ako taj kome je sad uplaćeno vreme nije potrošio...KAKAV BEZOBRAZLUK...to se desilo još jednom mom poznaniku...LOPOVI!!!!!

3 comments:

Anonymous said...

Verat je odneo veliki deo hosting kolača jer je prvi počeo da nudi jeftin hosting, ali sa veoma lošom uslugom. Kakv je to hosting provajder koji ne nudi svojim korisnicima nikakav administracioni panel i pristup bazi????

Mala Bo said...

Drago mi je sto nisam jedina kojoj je "malo" zasmetao VeratNet...kad sam postavila svoj komentar prepala sam se da nisam prenaglila i napisala ga u afektu...sad vidim da nisam :)
Pre dva dana desila mi se jedna pozitivna stvar koja se tice Verata...Koleginica mi posalje na mail neka ogromna dokumenta koja su ga odmah i blokirala...pozovem famoznu (:)) tehnicku podrsku Verata i covek me vrlo ljubazno saslusa i odblokira email...eto neko u Veratu ipak radi svoj posao kako treba...

Anonymous said...

Moram negde da se zalim, ali posto Veratu ne mogu, delu je mi kao fino mesto, a i mislim da cu naci istomisljenike...
Hosting na Veratu, naravno, danas je subota, promenili su password za pristup hostingu (siguran sam u to jer na tri masine imam upamcen user i password i ni jedne ne moze da pristupi, a procedura za promenu passworda je da im se posalje na memorandumu sa pecatom i potpisom zahtev za novi pass, sto u mojoj firmi niko nije mogao da uradi...). Dakle, ne postoji osoba u Veratu koju to interesuje! Naravno da su ovime grubo prekrsili ugovor, a posto trenutno samo oni imaju pristup MOM sajtu, krse i zakon o autorskim pravima!
Prosto mi dodje da im zalepim tuzbu, ali znam da cu u ponedeljak biti srecan ako sve proradi i da ce me proci ovaj bes. Ko god moze, neka bezi od ovih LOPOVA!