1.11.04

1000 evra da sediš i ne radiš!!!

Verujem da ima onih koji su zainteresovani da čuju kako je našima u inostranstvu...

Sestra mi je iznenada došla iz Beča za dž bukvalno...i tako priča mi ona...da austrijanke i austrijanci koji su na birou primaju socijalnu pomoć od 1000 evra...ej čoveče!!! Kaže da im se ne isplati da rade u kafiću za te pare kad mogu da sede i odmaraju ...Uglavnom, mnogo njih ne radi!
Mlade majke dobijaju još 300 evra za bebe i to je sasvim lepa cifra...
Sad će možda neko da kaže da ali tamo je sve skuplje...e pa nije...
Šetamo danas moja sestra i ja gradom i gledamo sve i svašta...ona se iščuđava cenama...sve skuplje nego tamo...hrana, kozmetika, garderoba, sredstva za kuću...jedino je povrće i voće jeftinije...a mi se gađamo...
I tako strašno je to po meni ...treba biti hrabar i živeti u ovoj našoj zemlji...mnogo ih je hrabrih...ja ne znam do kada ću izdržati...


2 comments:

Anonymous said...

Austrija je trenutno u velikoj krizi.
Evo ti samo ovo za primjer(iz prve ruke) :

Za dvoje djece (1 i 3 god) potrebno je vrticu platiti cirka 400 € mjesecno samo za obdaniste. PA sad ti vidi sta ti je taj dodatak.

A i ova cifra od 1000 € mi se cini malo prenaduvana,ali posto nemam tacne podatke neka bude.

A hrana ,kozmetika i sredstva za higijenu su skuplja za oko 50 % nego kod nas u Bosni. (a tu je slican odnos kao u Srbiji ).Jedino se garderoba povoljnije nabaviti ali samo a nekim rasprodajama.

Naravno i pored svega toga zivot u Autriji je daleko bolji nego bilo gde u ex-Yu ako se covjek potrudi.
Pozdrav od studenta iz Beca

Goran Mitic said...

Uglavnom svi kukaju ali niko da se vrati ovamo